برای ساخت این پروژه از تعدادی تصویر (picturebox) و تایمر ساخته شده است. نرم افزار با خواندن دکمه های فشرده شده توسط کاربر اولین تصویر را حرکت داده و بقیه تصاویر به تبع این عکس حرکت می کنند. در پروژه بازی مار سی شارپ برای حرکت دادن عکس ها از خاصیت location استفاده شده است.
در صورتی که تمایل داشته باشید پارسی پروژه در قبال دریافت مبلغ توافقی پروژه را به صورت آنلاین برای شما آموزش می دهد
این پروژه به صورت اختصاصی توسط برنامه نویسان پارسی پروژه طراحی شده است.
سورس کامل پروژه را می توانید دانلود کرده و هر تغییری که مایل هستید اعمال کنید.
تصاویری از محیط پروژه: